Wynająłem i opłaciłem samochód za pomocą booking, z pełnym ubezpieczeniem, po zwrocie samochodu okazało się, że wypożyczalnia pobrała ode mnie opłatę za swoje ubezpieczenie- mimo że miałem wykupione, dodatkowa opłatę lotniskowa- nie mam pojęcia co to i z jakiej racji, podatek, opłatę za podniesienie standardu samochodu- dostałem taki standard jak opłaciłem, zablokowali mi daną kwotę na karcie kredytowej mówiąc, że to kaucja i zostanie zwolniona po zwrocie samochodu. Z reklamacją odesłali nas do rentalcars a oni z kolei do wypożyczalni
Jeśli zdarzy się jakiś problem zostajecie na lodzie, bez możliwości dodzwonienia się do obsługi, bez kontaktu. W takiej sytuacji na dodatek blokują Wasze pieniądze, za usługę, której nie zrealizowali, do 14 dni! Zostajesz więc w jakimś mieście z pustą kieszenią, bez noclegu, a Booking ogranicza się do wysłania formułki: "Pańska satysfakcja jest dla nas niezwykle ważna i dokładamy wszelkich starań, aby rozwiązać tę sprawę w satysfakcjonujący sposób." Możesz sobie zarezerwować i OPŁACIĆ inny nocleg.
Gdy dokonujesz rezerwacji i Booking.com zarabia 20 procent z kwoty która płacisz za nocleg to firma kontaktuje się z tobą kilka razy dziennie ale gdy jest problem z rezerwacją bo Booking.com popełnił błąd lub nie zweryfikował swojego partnera który okazał się oszustem i nie masz gdzie nocować to booking.com w ogóle nie odbiera telefonu pomimo że dzwonisz non stop przez 2 godziny.
Nie bierzcie nic przez tą stronę jestem obecnie w Chorwacji z dzieckiem i żona i nie mam gdzie spać bo ktoś się pomylił i zarezerwował nasz apartament od 4 godzin nik nie może mi pomóc a obsługa jest tragiczna za apartament 40 metrowy zaproponowano mi 20 metrów nikt nie może podjąć żadnej decyzji zwykłe zlanie klienta a ja nie spałem od 20 godzin i widzę że chyba spędzę noc na ławce
Dałbym mniej ale 1 gwiazdka to minimum jestem z dziewczyną na urlop. Zapłaciłem za apartament z 2 pokojami a jak poszedłem tam to poinformowano mnie ze nie ma rezerwacji bo wszystko zajęte, żebym zadzwonił na booking.Zadzwonilem na booking dostałem propozycję innego obieku w podobnym standardzie lub zwrot pieniędzy, ich oferta to 13m² pokój za 190zl, przypominam że zapłaciłem za apartament z salonem sypialnia łazienka i kuchnia za 187zl ,zadzwoniłem żeby nie robili ze mnie żartów i niech wyślą pieniądze to powiedzieli że między 7 a 14 dni dostanę kiedy zapytałem gdzie mam spać te 14 dni odpowiedzieli mi że im przykro ,więc poprosiłem o adres siedziby że podjadę po gotówkę, odmówili podania adresu
Tomasz Szymański
2 miesiące temuWynająłem i opłaciłem samochód za pomocą booking, z pełnym ubezpieczeniem, po zwrocie samochodu okazało się, że wypożyczalnia pobrała ode mnie opłatę za swoje ubezpieczenie- mimo że miałem wykupione, dodatkowa opłatę lotniskowa- nie mam pojęcia co to i z jakiej racji, podatek, opłatę za podniesienie standardu samochodu- dostałem taki standard jak opłaciłem, zablokowali mi daną kwotę na karcie kredytowej mówiąc, że to kaucja i zostanie zwolniona po zwrocie samochodu. Z reklamacją odesłali nas do rentalcars a oni z kolei do wypożyczalni
Magdalena Nykiel
2 miesiące temuJeśli zdarzy się jakiś problem zostajecie na lodzie, bez możliwości dodzwonienia się do obsługi, bez kontaktu. W takiej sytuacji na dodatek blokują Wasze pieniądze, za usługę, której nie zrealizowali, do 14 dni! Zostajesz więc w jakimś mieście z pustą kieszenią, bez noclegu, a Booking ogranicza się do wysłania formułki: "Pańska satysfakcja jest dla nas niezwykle ważna i dokładamy wszelkich starań, aby rozwiązać tę sprawę w satysfakcjonujący sposób." Możesz sobie zarezerwować i OPŁACIĆ inny nocleg.
Sea And Oceans 4You
miesiąc temuGdy dokonujesz rezerwacji i Booking.com zarabia 20 procent z kwoty która płacisz za nocleg to firma kontaktuje się z tobą kilka razy dziennie ale gdy jest problem z rezerwacją bo Booking.com popełnił błąd lub nie zweryfikował swojego partnera który okazał się oszustem i nie masz gdzie nocować to booking.com w ogóle nie odbiera telefonu pomimo że dzwonisz non stop przez 2 godziny.
Marcin
3 miesiące temuNie bierzcie nic przez tą stronę jestem obecnie w Chorwacji z dzieckiem i żona i nie mam gdzie spać bo ktoś się pomylił i zarezerwował nasz apartament od 4 godzin nik nie może mi pomóc a obsługa jest tragiczna za apartament 40 metrowy zaproponowano mi 20 metrów nikt nie może podjąć żadnej decyzji zwykłe zlanie klienta a ja nie spałem od 20 godzin i widzę że chyba spędzę noc na ławce
Adrian Malinowski
8 miesięcy temuDałbym mniej ale 1 gwiazdka to minimum jestem z dziewczyną na urlop. Zapłaciłem za apartament z 2 pokojami a jak poszedłem tam to poinformowano mnie ze nie ma rezerwacji bo wszystko zajęte, żebym zadzwonił na booking.Zadzwonilem na booking dostałem propozycję innego obieku w podobnym standardzie lub zwrot pieniędzy, ich oferta to 13m² pokój za 190zl, przypominam że zapłaciłem za apartament z salonem sypialnia łazienka i kuchnia za 187zl ,zadzwoniłem żeby nie robili ze mnie żartów i niech wyślą pieniądze to powiedzieli że między 7 a 14 dni dostanę kiedy zapytałem gdzie mam spać te 14 dni odpowiedzieli mi że im przykro ,więc poprosiłem o adres siedziby że podjadę po gotówkę, odmówili podania adresu