Niestety administratorka naszego domu. p. Dorota Wrzesińska w bardzo niegrzeczny sposób traktuje klientów. Zgłosiłam hydraulikom, że w moim lokalu nie grzeją kaloryfery. Okazało się, że są zapowietrzone, a lokatorka mieszkania, w którym są zawory odmówiła wpuszczenia hydraulików. Sprawę zgłosili w administracji. Kiedy ja zadzwoniłam do administratorki dowiedziałam się, że mogę się sama zająć sprawą i nagadać sąsiadce. Na moją uwagę, że jest to chyba obowiązkiem administracji (opłacamy administrowanie kamienicą) Pani zrobiła się grubiańska. Poprosiłam, żeby nie mówiła do mnie w ten sposób, na co usłyszałam, że będzie, bo jaj jej mówię, że płacimy za obsługę administracyjną i ma prawo być niegrzeczna. Jestem wstrząśnięta takim traktowaniem (po raz pierwszy załatwiałam coś w tej administracji). Mam nadzieję, że właścicielka p. Teresa Boguta zwróci uwagę swojej pracownicy, że jest w pracy i powinna się odnosić z szacunkiem do klientów, a przede wszystkim, że dbanie o sprawność pionu CO należy do administracji. Zdaniem administratorki, to moja sprawa i najwyżej nie będę miała ogrzewania.
Dorota Ślubowska
5 lat temuNiestety administratorka naszego domu. p. Dorota Wrzesińska w bardzo niegrzeczny sposób traktuje klientów. Zgłosiłam hydraulikom, że w moim lokalu nie grzeją kaloryfery. Okazało się, że są zapowietrzone, a lokatorka mieszkania, w którym są zawory odmówiła wpuszczenia hydraulików. Sprawę zgłosili w administracji. Kiedy ja zadzwoniłam do administratorki dowiedziałam się, że mogę się sama zająć sprawą i nagadać sąsiadce. Na moją uwagę, że jest to chyba obowiązkiem administracji (opłacamy administrowanie kamienicą) Pani zrobiła się grubiańska. Poprosiłam, żeby nie mówiła do mnie w ten sposób, na co usłyszałam, że będzie, bo jaj jej mówię, że płacimy za obsługę administracyjną i ma prawo być niegrzeczna. Jestem wstrząśnięta takim traktowaniem (po raz pierwszy załatwiałam coś w tej administracji). Mam nadzieję, że właścicielka p. Teresa Boguta zwróci uwagę swojej pracownicy, że jest w pracy i powinna się odnosić z szacunkiem do klientów, a przede wszystkim, że dbanie o sprawność pionu CO należy do administracji. Zdaniem administratorki, to moja sprawa i najwyżej nie będę miała ogrzewania.
Kamil Kowalczyk
2 lata temuMałgorzata Barłowska
3 lata temuLargo Winch
5 lat temuAneta Citko
7 lat temu