Zalogować się

Regions

Location

Google Reviews

1,1
31 reviews
  • Tomasz Szymański
    Tomasz Szymański
    2 miesiące temu

    Wynająłem i opłaciłem samochód za pomocą booking, z pełnym ubezpieczeniem, po zwrocie samochodu okazało się, że wypożyczalnia pobrała ode mnie opłatę za swoje ubezpieczenie- mimo że miałem wykupione, dodatkowa opłatę lotniskowa- nie mam pojęcia co to i z jakiej racji, podatek, opłatę za podniesienie standardu samochodu- dostałem taki standard jak opłaciłem, zablokowali mi daną kwotę na karcie kredytowej mówiąc, że to kaucja i zostanie zwolniona po zwrocie samochodu. Z reklamacją odesłali nas do rentalcars a oni z kolei do wypożyczalni

  • Magdalena Nykiel
    Magdalena Nykiel
    2 miesiące temu

    Jeśli zdarzy się jakiś problem zostajecie na lodzie, bez możliwości dodzwonienia się do obsługi, bez kontaktu. W takiej sytuacji na dodatek blokują Wasze pieniądze, za usługę, której nie zrealizowali, do 14 dni! Zostajesz więc w jakimś mieście z pustą kieszenią, bez noclegu, a Booking ogranicza się do wysłania formułki: "Pańska satysfakcja jest dla nas niezwykle ważna i dokładamy wszelkich starań, aby rozwiązać tę sprawę w satysfakcjonujący sposób." Możesz sobie zarezerwować i OPŁACIĆ inny nocleg.

  • Sea And Oceans 4You
    Sea And Oceans 4You
    miesiąc temu

    Gdy dokonujesz rezerwacji i Booking.com zarabia 20 procent z kwoty która płacisz za nocleg to firma kontaktuje się z tobą kilka razy dziennie ale gdy jest problem z rezerwacją bo Booking.com popełnił błąd lub nie zweryfikował swojego partnera który okazał się oszustem i nie masz gdzie nocować to booking.com w ogóle nie odbiera telefonu pomimo że dzwonisz non stop przez 2 godziny.

  • Marcin
    Marcin
    3 miesiące temu

    Nie bierzcie nic przez tą stronę jestem obecnie w Chorwacji z dzieckiem i żona i nie mam gdzie spać bo ktoś się pomylił i zarezerwował nasz apartament od 4 godzin nik nie może mi pomóc a obsługa jest tragiczna za apartament 40 metrowy zaproponowano mi 20 metrów nikt nie może podjąć żadnej decyzji zwykłe zlanie klienta a ja nie spałem od 20 godzin i widzę że chyba spędzę noc na ławce

  • Adrian Malinowski
    Adrian Malinowski
    8 miesięcy temu

    Dałbym mniej ale 1 gwiazdka to minimum jestem z dziewczyną na urlop. Zapłaciłem za apartament z 2 pokojami a jak poszedłem tam to poinformowano mnie ze nie ma rezerwacji bo wszystko zajęte, żebym zadzwonił na booking.Zadzwonilem na booking dostałem propozycję innego obieku w podobnym standardzie lub zwrot pieniędzy, ich oferta to 13m² pokój za 190zl, przypominam że zapłaciłem za apartament z salonem sypialnia łazienka i kuchnia za 187zl ,zadzwoniłem żeby nie robili ze mnie żartów i niech wyślą pieniądze to powiedzieli że między 7 a 14 dni dostanę kiedy zapytałem gdzie mam spać te 14 dni odpowiedzieli mi że im przykro ,więc poprosiłem o adres siedziby że podjadę po gotówkę, odmówili podania adresu

Only guests who have booked can leave a review.

Claim listing

Take control of your listing!

Customize your listing details, reply to reviews, upload photos and more to show customers what makes your business special.
Your account will be created automatically based on data you provide below. If you already have an account, please login.

Fill the form

Booking

Have a coupon?
This coupon was added
Login to Book

Skontaktuj się z tą firmą

    Preferred contact method

    Now Open

    Godziny Otwarcia

    • Monday 09:00 - 19:00
    • Tuesday 09:00 - 19:00
    • Wednesday 09:00 - 19:00
    • Thursday 09:00 - 19:00
    • Friday 09:00 - 19:00
    • Saturday 10:00 - 21:00
    • Sunday 10:00 - 21:00
    7 people bookmarked this place