Jestem wieloletnim klientem, zawsze byłam zadowolona. Niestety okazuje się, że wszystko jest dobrze dopóki nie pojawi się kłopot z rezerwacją. Kiedy coś jest nie tak booking umywa rączki. Problem z uzyskaniem faktury, problem ze zwrotem pieniędzy z rezerwacji, która jest zupełnie niezgodna z ofertą, mało tego zagraża życiu i zdrowiu. Dziwne, że wystawiają to dalej na swojej stronie. A gdyby ktoś pytał o fakturę to minęło kilka miesięcy i nadal jej nie dostałam. Kompletnie się zawiodłam.
Wynająłem i opłaciłem samochód za pomocą booking, z pełnym ubezpieczeniem, po zwrocie samochodu okazało się, że wypożyczalnia pobrała ode mnie opłatę za swoje ubezpieczenie- mimo że miałem wykupione, dodatkowa opłatę lotniskowa- nie mam pojęcia co to i z jakiej racji, podatek, opłatę za podniesienie standardu samochodu- dostałem taki standard jak opłaciłem, zablokowali mi daną kwotę na karcie kredytowej mówiąc, że to kaucja i zostanie zwolniona po zwrocie samochodu. Z reklamacją odesłali nas do rentalcars a oni z kolei do wypożyczalni
Jeśli zdarzy się jakiś problem zostajecie na lodzie, bez możliwości dodzwonienia się do obsługi, bez kontaktu. W takiej sytuacji na dodatek blokują Wasze pieniądze, za usługę, której nie zrealizowali, do 14 dni! Zostajesz więc w jakimś mieście z pustą kieszenią, bez noclegu, a Booking ogranicza się do wysłania formułki: "Pańska satysfakcja jest dla nas niezwykle ważna i dokładamy wszelkich starań, aby rozwiązać tę sprawę w satysfakcjonujący sposób." Możesz sobie zarezerwować i OPŁACIĆ inny nocleg.
Gdy dokonujesz rezerwacji i Booking.com zarabia 20 procent z kwoty która płacisz za nocleg to firma kontaktuje się z tobą kilka razy dziennie ale gdy jest problem z rezerwacją bo Booking.com popełnił błąd lub nie zweryfikował swojego partnera który okazał się oszustem i nie masz gdzie nocować to booking.com w ogóle nie odbiera telefonu pomimo że dzwonisz non stop przez 2 godziny.
Marcela
tydzień temuJestem wieloletnim klientem, zawsze byłam zadowolona. Niestety okazuje się, że wszystko jest dobrze dopóki nie pojawi się kłopot z rezerwacją. Kiedy coś jest nie tak booking umywa rączki. Problem z uzyskaniem faktury, problem ze zwrotem pieniędzy z rezerwacji, która jest zupełnie niezgodna z ofertą, mało tego zagraża życiu i zdrowiu. Dziwne, że wystawiają to dalej na swojej stronie. A gdyby ktoś pytał o fakturę to minęło kilka miesięcy i nadal jej nie dostałam. Kompletnie się zawiodłam.
Tomasz Szymański
4 miesiące temuWynająłem i opłaciłem samochód za pomocą booking, z pełnym ubezpieczeniem, po zwrocie samochodu okazało się, że wypożyczalnia pobrała ode mnie opłatę za swoje ubezpieczenie- mimo że miałem wykupione, dodatkowa opłatę lotniskowa- nie mam pojęcia co to i z jakiej racji, podatek, opłatę za podniesienie standardu samochodu- dostałem taki standard jak opłaciłem, zablokowali mi daną kwotę na karcie kredytowej mówiąc, że to kaucja i zostanie zwolniona po zwrocie samochodu. Z reklamacją odesłali nas do rentalcars a oni z kolei do wypożyczalni
Magdalena Nykiel
4 miesiące temuJeśli zdarzy się jakiś problem zostajecie na lodzie, bez możliwości dodzwonienia się do obsługi, bez kontaktu. W takiej sytuacji na dodatek blokują Wasze pieniądze, za usługę, której nie zrealizowali, do 14 dni! Zostajesz więc w jakimś mieście z pustą kieszenią, bez noclegu, a Booking ogranicza się do wysłania formułki: "Pańska satysfakcja jest dla nas niezwykle ważna i dokładamy wszelkich starań, aby rozwiązać tę sprawę w satysfakcjonujący sposób." Możesz sobie zarezerwować i OPŁACIĆ inny nocleg.
Sea And Oceans 4You
3 miesiące temuGdy dokonujesz rezerwacji i Booking.com zarabia 20 procent z kwoty która płacisz za nocleg to firma kontaktuje się z tobą kilka razy dziennie ale gdy jest problem z rezerwacją bo Booking.com popełnił błąd lub nie zweryfikował swojego partnera który okazał się oszustem i nie masz gdzie nocować to booking.com w ogóle nie odbiera telefonu pomimo że dzwonisz non stop przez 2 godziny.
krecimierz ojp
miesiąc temuKompletna olewka klienta, firma nie wystawia faktury VAT mimo prośby, czym łamie polskie prawo.